сряда, 19 април 2017 г.

Марджори де Соуса и Хулиан Хил се разделиха


Това се случи едва няколко месеца след раждането на сина им Матиас. 


След седмици на слухове, Марджори де Соуса оповести, че връзката й с Хулиан Хил е приключила. Изглежда, проблемите им започнали след раждането на сина им през януари. Оттогава Хил и Де Соуса не са били виждани заедно. Слуховете започнаха, когато през март Хулиан пътува до Япония с другите си две деца, Никол и Хулиансито, въпреки скорошната поява на бял свят на третото му дете. Малко след това, изтри всичките си снимки в социалните мрежи с актрисата.

Преди няколко седмици Хил заяви: "Марджори я обичам като жена, другарка, майка на детето ми и винаги ще я обичам, затова спрете да спекулирате". Въпреки това, Марджори призна тази сряда, 19 април, че минава през много труден момент след раздялата. "Оповестявам официално, че връзката с Хулиан Хил стигна края. Казаха се много версии и дори са им приписани заявления, които никога не са казвани", се чете в официалното заявление на венецуелката. 

"Има легален процес от двете страни, въпреки че от моя страна винаги съм търсила приятелски диалог, не такъв е случаят с другата страна (Хил) и затова сега екипът ми от адвокати ще се заеме с всичко свързано със законите в Мексико, понеже тук се роди синът ми. Те ще решат как ще се развият фактите. Мен ме очакват няколко проекта и бъдеще с най-голямата любов на живота ми. Няма как да Ви благодаря за всички съобщения и добри пожелания, които получих от момента, в който изкрещях, че чакам идването му. Благодаря Ви за подкрепата, не отричам, че е много, много труден момент,  но Ви моля за мен и семейството ми за уважение, понеже бяха месеци на изправяне пред много разочарования и реалност, която не си представях, сложно е това, което изживявах като жена, майка и човек. Знам, че с Бог и Девата, с Вас, както и със силата и ентусиазма, който Матиас ми дава, ще продължим напред. Благодаря", приключва съобщението.

Припомняме, че двамата дори имаха планове за сватба, а причините за раздялата си ги знаят само те.