вторник, 20 юни 2017 г.

Вие пожелахте: Химена Дуке


“Аз съм смела и позитивна жена. След като преодолях толкова препятствия, се научих, че не си струва да плачеш толкова. Трябва да се радваме на живота и да бъдем щастливи“, съветва 32-годишната колумбийка. 


Дълги години Химена Дуке имаше връзка с Карлос Понсе. „Насред един малък малък спор за една глупост си казахме „стига вече““, спомня си актрисата. „Обичахме се, забавлявахме се много, но заради малките неща оставаш и се бориш в един истински брак. В този случай, както той, така и аз, почувствахме свободата да кажем „край, приключихме“. Така се случи всичко“. Причината за раздялата не е била изневяра, а, едно от нещата, желанието й да се оженят и неговото нежелание след шестгодишен романс. „Казах на Карлос: „Усещам, че аз плащам последиците от твоя развод и не е честно спрямо мен, защото аз искам да се омъжа. Ако ти си изгубил смисъл в брака, аз не“. (Той се е развел през 2010) Решавам да си тръгна от вкъщи, защото не е късно да изживея тази приказка“.

Друга нейна мечта е била да има още едно дете, нещо което Понсе й е казал още е началото на връзката им, че не е сред плановете му. Той има 4 деца. „Виждам едно момиченце, едно бебе и се разтапям. Продължавам живота си. Бог ми казва: „Заслужаваш мъж, който ще те избере за своя съпруга“. 

И този мъж дойде. Няколко месеца след раздялата, на 03-и юни 2016, среща Джей Адкинс, мъжът, който я прави щастлива, кара я да се чувства обичана, обгрижвана и който я заведе до олтара точно една година след запознанството им – на 03-и юни 2017. Вече госпожа Адкинс, скоро може да ни изненада с новината за увеличаване на семейството.

В професионален план също не може да се оплаче. Миналата година засне първата си роля на английски в „Дните на нашия живот“, а от друга страна, е една от ексклузивните актриси на Телемундо, където е играла в „Чужди грехове“, „Лицето на другата“, „Гибелна красота“, „“Някой те наблюдава“, „Съседската къща“, „Смело сърце“, „Света Дяволица“, „Господарите на рая“, „Кой кой е?“, „Почитателката“ както и „Мечтите са безплатни“ и „Пожертвани сърца“ на Веневисион. 

- Каква майка си?
Посвещавам се изцяло на сина ми Кристиан. Той ме учи на много неща. Осмелявам се да правя всичко. Играя баскетбол, бейзбол, кънки. Никога не съм била атлетка, но играя със сина си и той се забавлява много с мен.

- Какъв е Кристиан, синът ти? От какво се интересува?
Умът му е зает и не с видеоигри или пред телевизора или компютъра по цял ден. Опитвам се да бъде доста активен.

- Как се разбира с Джей, съпруга ти?
Отлично. Джей е поел ролята на баща на сто процента. Играят, забавляват се.

- Как си казвате с Джей на галено?
Baby.

- Разкажи ни за проектите ти като актриса?
Последната ми теленовела е „Почитателката“, която е комедия. Всичко бе страхотно, работихме супер спокойно. Героинята ми е Адриана, свежа, има забавна любовна история. Тя е богатата, която се влюбва в бедния. Наслаждавах се всеки ден от записите. От друга страна, историята ми в „Дните на нашия живот“ остана отворена, защото искаха да се върна. Ако Бог пожелае, може да продължа в американския сериал. 

- Какво можеш да издадеш за линията бижута, която смяташ да пуснеш?
Търсим най-доброто място, където да я пуснем. Искам една част от печалбите да отиват за благотворителност. Искам да използвам името си. Ще носи Х, първата ми буква. Ще има колиета, гривни, пръстени. Мисля и да има нещо за домашните любимци. Мисля да използваме кучето ми Орео като модел за някои снимки. Моят стил е по-хипи. Не съм по диамантите. Е, ако ми подарят един, няма да се разсърдя. Падам си по дългите колиета. Харесвам розовото, морско синьото, кестенявото. Идеята е да направим всичко онлайн.

- Как се почувства като булка?
Влизайки в църквата си казах, че няма да плача и преди да си го представя, почнах да плача. Заплаках, защото го видях него, този мъж, който Бог ми изпрати. Любовта ми към него си личи от всяка част от мен. Омъжих се не просто, за да се омъжа, а от любов.

„Намерих приказния си принц“!




С Фабиан Риос се превърнаха в една от най-любимите двойки от теленовелите

С 13-годишния си син Кристиан