сряда, 26 юли 2017 г.

Химена Дуке е бременна


"Обещанията на Бог се изпълняват... Всички желания от сърце се сбъдват", така съобщи новината за втората си бременност.


След сватбата на мечтите си и романтичен меден месец на Бора Бора през юни, актрисата потвърди, че очаква бебе от съпруга си Джей Адкинс и е в четвъртия месец. 


"Сега ще сме 4 или по-добре казано 6. Щастливи сме  това бебе е много, много желано... Ще се питате защо чаках толкова, за да го съобщя и истината е, че исках да мина критичните месеци на бременността и да се уверя, че всичко е наред. Освен че бях болна, минах и през всички неразположения, но вече съм по-силна. Сега се надявам да се наслаждавам на всяка секунда от тази красива благословия с мъжа ми Джей, който е прекрасен мъж, сбъднал всичките ми мечти, и със сина ми Кристиан, който винаги ще е първата ми любов и голямата ми благословия". 


В началото на август двойката ще събере приятели и роднини и ще разкрие пола на бебето.

Честито!