четвъртък, 17 август 2017 г.

Себастиан Рули се разтапя от любов по Анжелик Бойер


Двойката е една от най-любимите в света на шоубизнеса.


Анжелик и Себастин са по-влюбени от всякога и не могат да крият любовта си. Те разнежват социалните мрежи с нежните си съобщения един към друг. Първа бе актрисата, която похвали Рули, уверявайки всички, че е отличен баща, това във връзка с ролята на аржентинеца в теленовелата "Готин баща" (Un Papá A Toda Madre). 

"Той е отличен баща, прекрасен, много добър приятел, най-добрият пример, обичам да го виждам щастлив", написа Бойер. 

Тя смята също, че тази продукция, в която си партнира с Маите Перони, ще промени живота му. "Като го виждам в този проект, съм сигурна, че ще има преди и след на Себастиан Рули, заради екипа, продукцията, режисьорите. Вълнувам се, искам вече да почва".

След това изказване актьорът не се поколеба да сподели колко щастлив го правя именно тя и колко му е приятно в компанията й. "Знам, че съм късметлия, че имам Здраве, защото, въпреки че избрах трудна кариера (актьорската), живея за нея, но ако за нещо съм наясно, то е, че "съм най-големият късметлия", понеже намерих ЖЕНА, която Обичам, на която се Възхищавам, Уважавам и Ценя дълбоко. Благодаря ти, скъпа, че ме научи на толкова неща и ми позволи да чувствам най-хубавото на света! Че караш това чувство да расте всеки път повече. Обичам те с цялото си същество", написа Рули.


Докато Себастиан Рули се връща в студиото, тя ще се възползва от свободното си време, за да бъде със семейството си в Мексико, да попътуват из страната и да потвърди гордостта си от културата на ацтеките.

"Последните 29 години съм ходила, мисля, два пъти, така че познавам много малко този район, където съм родена, обичаме Мексико, от деня, в който родителите ми са дошли тук, са дошли да се адаптират, а не да се налагат и съм благодарна, че моята култура е Мексико, защото, когато отида във Франция, се чувствам като чужденка".