четвъртък, 24 май 2018 г.

Как се поддържа Даниел Рока от "Истинска звезда", след като свали 9кг?


Актьорът от "Истинска звезда" трябваше да свали 9 кг заради нова роля.


Последно бразилецът се беше снимал през 2016 в теленовелата "Законът на любовта". Сега 27-годишният актьор влиза в образа на бореца Аселино Попо Фрейташ в сериала "Братята Фрейташ". "Бях 76кг и стигнах до 67кг. Дехидратирах се, беше много трудно. Това, което правят атлетите, за да поддържат теглото си, е доста сложно", признава Рока. 

Даниел Рока следва определена рутина, която включва здравословно хранене и упражнения. Актьорът казва, че ще планира да поддържа тялото си и след записите на сериала. "Продължавам да тренирам бокс четири пъти седмично, фитнес всеки ден, храня се добре, теглото е същото, не се качва".

От друга страна, Даниел Рока е по-влюбен от всякога в дерматоложката Лайше Леал, с която е от четири години. "На практика съм женен, вече сме четири години заедно, тя казва, че съм станал по-красив, а когато се снимам без брада, тя ми казва, че изглеждам много млад, сякаш съм на 18г."